Iniciativas solidarias. Reparto de mascarillas

INICIATIVAS SOLIDARIAS. CONTINUA O REPARTO DE MASCARILLAS SOLIDARIAS REALIZADAS POR COSTUREIRAS ENCABEZADAS POR MONTSE GOMEZ DE MERCERIA LA MODERNA

A partir del 1 de Abril las mascarillas comenzaron a llegar a su destino, casi 5000 unidades y que chegarán a preto de 10000 mascarillas o luns para residencias de ancianos, ayuntamientos, centros de salud y colectivos expuestos de la Comarca de Carballiño.

AVANTAR ACTIVIDADES

Preto de 100 persoas participaron neste proxecto no que tamén colaboraron tendas de teas e clínicas dentais do carballiño.

Además de las mascarillas también comenzamos a fabricar trajes de protección de TNT y estamos dispuestos a seguir cosiendo todo lo que se necesite para nuestros sanitarios y nuestros vecinos.

Donde ya llegaron nuestras Mascarillas Solidarias. Una gran labor de un gran equipo!

❤️Ayuntamiento y Residencia de Cea ❤️Ayuntamiento y Residencias Amoeiro ❤️Ayuntamiento y Residencia Avión ❤️Residencia Brués ❤️Residencia Irixo ❤️Residencia Quercus Leiro ❤️Ayuntamiento y Residencia Beariz ❤️Ayuntamiento y Residencia San Amaro ❤️Ayuntamiento y Residencias Maside ❤️Ayuntamiento Piñor ❤️Ayuntamiento y Residencias Carballiño ❤️Residencia Carballeda de Avia ❤️SANITARIOS

O concello agradece as mascarillas que foron entregadas dun xeito solidario pola mercería La Moderna e, en especial, a todas as mulleres voluntarias que participaron na súa elaboración.

Tamén queremos agredecer a Cortinas López e toda a xente que colaborou entregando material para a prevención de contaxios polo coronavirus ao concello e a colectivos que o precisaban.

VIDEO