“Semente de Berrar. 40 anos de música e ruído”

Os tempos som chegados… este 20N temos muito que celebrar: Apresentamos trailer de “Semente de Berrar. 40 anos de música e ruído”

Os tempos som chegados e “Semente de Berrar” já está no forno. E como petisco lançamos este 20 de novembro às 12.00h o trailer nas nossas redes sociais.

AVANTAR ACTIVIDADES

Passarom pouco mais de cinco meses desde que conseguimos 22.500 euros para financiar parte deste ambicioso projeto audiovisual por meio dumha campanha de micromecenato. Fôrom mais de 500 mecenas entre pessoas a título individual, pequenas empresas e coletivos os que fixerom que este trabalho seja umha realidade. Desde o fundo do nosso coraçom, muito obrigado.

Cinco meses de intenso trabalho onde os e as companheiras de No Majors souberom levar ao ecram as ideias que iam surgindo da cabeça do diretor do projeto, Iago Santás.  

Noventa minutos para resumir 40 anos de ruído e rua. Um projeto documental que pretende reflectir, em notas mais ou menos afinadas, parte da contracultura na Galiza nos últimos quarenta anos.

Julián Hernández, de Siniestro Total; Sime, de Keltoi!, Estebán, Pablo, Kino, Gontxu e Max, de Skacha; Violeta e Anxela, de Bala; ou Pili Dios, de Desvirgheitors, som algumhas das quarenta qualificadas vozes que poderemos ouvir no documentário.

Estreia e projeçons

A “premiere” de Semente de Berrar será na sexta-feira 10 de dezembro no cinema Alfinsetti de Betanços e na mesma contaremos com a presença de alguns e algumhas das protagonistas do documentário.  

Ao dia seguinte decorrerá a projeçom em Alhariz,  no Hotel Oca, com a presença do diretor.

Nos próximos dias anunciaremos o calendário com as primeiras datas e lugares onde se projetará.

Se estás interessada na difusom e projeçom do documentário no teu local ou no Centro Social  podes pôr-te em contato comnosco no correio sementedeberrar@gmail.com e indicaremos-te como fazê-lo.

Recompensas das mecenas

Umha vez finalizado o documentário contamos à volta de dous meses para ter a ediçom física do mesmo, e que está incluída nas recompensas.

Umha vez contemos com o DVD ponheremo-nos em contato com as mecenas para indicar os novos pontos de recolhida, agora já sim do conjunto das recompensas. É importante que quem nom cubriu os dados de contato encaminhe um correio (sementedeberrar@gmail.com) para atualizar os mesmos. Por questons logísticas só atualizaremos os dados das pessoas que respostem por este meio, nem por facebook, nem por Instagram.